Publicitate

Strategii de marketing online

Publicitate

Daca esti putin confuz in ceea ce inseamna strategia de marketing care ti se potriveste cel mai bine, in mediul online, iata cateva sugestii pe care orice

antreprenor ar trebui sa le stie:

1. Incepe un blog. Blogul este probabil cel mai rapid mod de a crea awareness si de a atrage atentia asupra afacerii tale, ajutand la cladirea unei imagini

online, si eliminand orice risc de lipsa de comunicare. Ii va pune afacerii tale o masca umana, devenind un element de transparenta cu care virtualul client

sa poata sa se identifice.

2. Relationeaza online si offline. Site-uri de networking precum Ryze.com sau LinkedIn.com se bazeaza pe relatiile dintre antreprenori, care cauta tot timpul

noi oportunitati de afaceri si noi parteneriate. Nici metodele traditionale de relationare nu sunt de lepadat. Participa la seminarii si la evenimentele de

business.

3. Gandeste-te la brand. Sa dai o identitate afacerii tale, in mijlocul concurentilor, nu este intotdeauna un lucru usor. Si totusi, brandingul te va ajuta

sa construiesti o puternica relatie cu clientii tai.

4. Tinteste traficul. Nicio afacere nu va supravietui fara trafic, fie ca este online sau offline. Cheia succesului, in situatia de fata, este atragerea

traficului targetat, ceea ce mareste sansele de a-i converti pe vizitatori in clienti.

5. Nu uita de relatiile publice. Vrei sa devii vizibil intr-un timp cat mai scurt? Nimic nu e mai usor decat un material de presa care te are pe tine,

antreprenorul de succes, ca subiect. Lansarea unui nou produs nu va trece neobservat de clienti, daca este reflectat in presa.




Publicitate
Sesizeaza neregula